www.WhatsCoolWithYou.com

Coo Is Cool



Coo Is Cool


Talking about Coo Is Cool.

blk_ginger Texas, USA @JonathanHart54 Y’all didn’t even pass basic science in middle school and hop up to teach about infectious diseases, LAWD. The vaccine isn’t a cure.Get vaccinated or don’t, but y’all ain’t schooling anyone. Also Covid is new, but if you’re cool w ED and bad tasting food, coo w me 😂 ‘Being a curmudgeon is a hard job' --Bikerts | American born 🇭🇹 bred| I hate bullcrap/ I curse like a sailor |foodie| traveler|🏳️‍🌈 {she/her}
volieze everywhere but from what i remember from whatever show that is. louis cool af; ned kinda mid, his friends and classmates were the funny ones. he was coo tho spam; everything on here is fake so you tell me if i really care.
divamisskim @DodgersNation This list is missing sno-cones, Cool-a-Coo's and frozen lemonade, so these aren't 100% legit choices. Realtor, opera singer, Color Street independent stylist, mom to 2 beautiful girls, baseball fan & so much more! 💕
whoismattastic Los Angeles, California Y’all keep going to them concerts just to turn up on stage! And look cool. I’m so coo on LA, the city is in absolute shambles man Just let it ride!
smiley_riley92 IG-smiley_riley92 @rizzzzoooo ive seen Wesley!! he looks real coo. Isabella looking cool too!! crap now you gotta meet Kobe and Friskee, mambas big bros 😂 Old fella is Kobe, my cat is friskee. what would we be with out animals. I will say ill never have another cat after this dude goes lol “Come on muhhforkaa.. I BELIEVE IN YOU!!”
sexcyjeon she/her So let me get this straight...he has a beard and a moustache and is cooking ramen shirtless at 2am... cool cool cool cool cool coo- joonie's limited edition lego ♥︎
JINTAECEMBER any prons | ○○' | enby terms @not_alice_ok his confidence is just level supreme but he was so tiny and his hat is so cool the music is making me confused should i coo or thirst OKMGKKS I'M OUT 𓏲 𝗯𝗮n͟g͟𝘁𝗮𝗻. 일곱! ◞ 𝖼𝖾𝗅𝖾𝗌𝗍 𝖻𝗈𝗒𝗌.
SBCrispell Wilmington, NC @kiley_alexandra The Isle of Skye! The Fairy Pools were magical. The Fairy Glen and Old Man of Storr are very cool too. Also trying to find highland coos in fields on the drive. I love me a coo. 😍 Urquhart Castle on Loch Ness is fun too. Author of THE SECRET INGREDIENT OF WISHES, DREAMING IN CHOCOLATE, & THE HOLLOWAY GIRLS (2022). @TallPoppyWriter. @PitchWars mentor. Rep: Jenny Bent.
ChecoPansas Kansas City Ks @chapoaguirre5 Million dollaz worth of game, if you like crime podcast crime junkie and Morbid is coo, joe Rogan is an obvious one 😂 but he crap cool and there’s this one called I am not a monster that’s pretty good on Spotify The World is Yours
yggdrasilsaltar ??? Rick Kine and Coo are dream land 2 gooey is dream land 3 marx is super star dark meta knight is amazing mirror daroach is squeak squad adeleine is 64 magolor is RTDL taranza is triple deluxe susie is robobot mage sisters are star allies thats cool video games (i am lonely)
KatieOdie76 Middlebury, VT Have been really enjoying #GetBack. Now have to admit to the universe that I thought the lyrics to Into The Universe included "Kangaroo-oo Dave-uh". Whatever. Not ashamed. If John can be the Walrus coo-coo-cachoo, Kangaroo Dave is cool with me and nothing's gonna change my world. I like soup! She/Her
mrjasongrad New York, NY @ecrapa it’s spelled coup and pronounced coo, e.g. there was a coup to overthrow the centralized banking system not to be confused w coo as an alternative pronunciation for cool, e.g. it’s coo, dude, CeFi is lame anyway re-decentralizing the internet @joinmassive.
blk_ginger Texas, USA @JonathanHart54 Y’all didn’t even pass basic science in middle school and hop up to teach about infectious diseases, LAWD. The vaccine isn’t a cure.Get vaccinated or don’t, but y’all ain’t schooling anyone. Also Covid is new, but if you’re cool w ED and bad tasting food, coo w me 😂 ‘Being a curmudgeon is a hard job' --Bikerts | American born 🇭🇹 bred| I hate bullcrap/ I curse like a sailor |foodie| traveler|🏳️‍🌈 {she/her}
CuttyFlamenko Bay Area It’s crazy lookin at old art I made this year and found things that were cool, but I didn’t wanna bring my creativity in that direction. Just cuz everybody think it’s coo don’t mean you gotta go that way. fork a yes man and always do what you wanna do i live under a rock, painting
wtfkimmieee I can be coo with African-Americans because whether my man and I are arguing or not seeing eye to eye he still my man ima go back 🤷🏽‍♀️and we not cool if that was your intent ANYWAY. juniorsMa💙| proud to be black🤎
volieze everywhere but from what i remember from whatever show that is. louis cool af; ned kinda mid, his friends and classmates were the funny ones. he was coo tho spam; everything on here is fake so you tell me if i really care.
divamisskim @DodgersNation This list is missing sno-cones, Cool-a-Coo's and frozen lemonade, so these aren't 100% legit choices. Realtor, opera singer, Color Street independent stylist, mom to 2 beautiful girls, baseball fan & so much more! 💕
AnthonyGarcia33 If we’re coo and u paid for that jake Paul fight . We not cool that's what she said
whoismattastic Los Angeles, California Y’all keep going to them concerts just to turn up on stage! And look cool. I’m so coo on LA, the city is in absolute shambles man Just let it ride!
PTS_Rico Kansas City, MO I miss just sitting and drinking in the car with cool bottom company and making gas station runs every couple hours on some coo crap snap 👻 Pts_Rico Insta 📷 @Ricos_cutz Event space for rental and barber
TheBig_F @DodgersNation I'll take A Dodger Dog, boiled, and for my other item I'm going to go off the board and have a Cool-a-Coo
smiley_riley92 IG-smiley_riley92 @rizzzzoooo ive seen Wesley!! he looks real coo. Isabella looking cool too!! crap now you gotta meet Kobe and Friskee, mambas big bros 😂 Old fella is Kobe, my cat is friskee. what would we be with out animals. I will say ill never have another cat after this dude goes lol “Come on muhhforkaa.. I BELIEVE IN YOU!!”
don_chisum @DodgersNation Dodger Dog and … oh what ever happened to the Cool-a-Coo?
sexcyjeon she/her So let me get this straight...he has a beard and a moustache and is cooking ramen shirtless at 2am... cool cool cool cool cool coo- joonie's limited edition lego ♥︎
JustSoRo Ohio, USA I was talking to this girl. And she was coo just young couldn’t handle her liquor. Both red flags I know but she was cute and cool af when she was sober Illest B*tch Around 🔥🤞🏾 Flawless & Brown 💫Free Spirit 🦄 #IGotTheHennessy
Lost_In_Oracle Largo, FL ... names Jack Sinclair and Dan Sanders. I ask who they are. He says, "The President and the COO." I'm typing everything down in an email to myself while he talks. I say, "Oh OK. Cool, very cool. Thank you both for your time. I feel bad taking so much of your time. You are, ... Christian Atheist, Metaphor Lover, Fan of the Managed Loss Of Innocence, Oracle Developer, Shell Script fan, Father of a Small and Antagonistic Nation
RonCole80482262 @sw_hi_coo @melJsaysso @murmalerm @mshavisham Cool! Me and my cat Peaches too! 😽 Atheist Pro Life
LesleyMolony London @Philm_Maker @KarlaAshleyDeeM @jonahpaull09 @charlie_coo @arsandell @lifeof_eva @Raegunn @Shari_Fox @patgarrett777 @alice_loftus1 @LaraCopcutt @BeckyKershaw Love it !! Cool 😎 🎅 Santa ! Lots of love Phil and a very merry Xmas to you all 😊 🎄 Actress - Wife ,Mum to Grace @gracemolony9 and Guy . Mad dog woman 🐕‍🦺 Love a bit of comedy !!Vaccinator ex Nurse..
76rvmen sc 😢 funny story i used to have a cool knife collection (only had like 5 knives but i still thought it was coo) and i sold all of them but 1 to my friend for $40 so i could buy Spongebob Battle for Bikini Bottom ill prolly fb if ur cool
ke_ji38 Japan self-introduction ・A dove that brings love and peace ・From Japan ・Call me ke-jisan ・Eternal 25 years old ・A very cool and smart guy ・English study Thank you, coo. #studytwt Learn English through cannabis. age:25 Likes/ Reading, Stroll, 🌱CBD🌱CBN🌱 Thank you #studytwt
hiseverydesiree W. Kai$en..💙 Go nuts for you, go coo koo, lose my cool and all..🥺💕🤞🏽 Cosmeik&Kallisa...👼🏾♥️.
JINTAECEMBER any prons | ○○' | enby terms @not_alice_ok his confidence is just level supreme but he was so tiny and his hat is so cool the music is making me confused should i coo or thirst OKMGKKS I'M OUT 𓏲 𝗯𝗮n͟g͟𝘁𝗮𝗻. 일곱! ◞ 𝖼𝖾𝗅𝖾𝗌𝗍 𝖻𝗈𝗒𝗌.
shaaaanoooon Los Angeles, CA @Niftys @alisonchilds @Iconinteractive @And_Seen_ I'm definitely not cool enough to be COO, thanks for the correction Business woman.
510uBeezys In Tha Cuts @SlashinThangs Just being sarcastic even with the prices I paid u see why issues I had at least the concords came out coo.. and u know damn well like most my shoes I ain’t cracked em .. cool grey should be here today #fttb #dubnation #sfgiants SportsNut/Music Is Life/Gamer/SneakerHead/80’s Baby/fork Negative People/ #blacklivesmatter
SBCrispell Wilmington, NC @kiley_alexandra The Isle of Skye! The Fairy Pools were magical. The Fairy Glen and Old Man of Storr are very cool too. Also trying to find highland coos in fields on the drive. I love me a coo. 😍 Urquhart Castle on Loch Ness is fun too. Author of THE SECRET INGREDIENT OF WISHES, DREAMING IN CHOCOLATE, & THE HOLLOWAY GIRLS (2022). @TallPoppyWriter. @PitchWars mentor. Rep: Jenny Bent.
Exodieu_ @SmokeYadig After that, had to stay overnight at the next airport which was like 8 hrs and then someone got robbed so they investigated everyone and that made me miss my flight. Coo cool
VidaRoch New Orleans, LA Anti vax/mask contingent has determined that our lives SHOULD always suck and blame us for it. COO COOL COOL!!!!
cokegirl6669 she / her the way i get so jealous when i see friends on tic toc that dress super cool and look coo coo and do lil dances and make lil jokes and r hot while doing it. i hate those people. ★彡maddie 💭♪。20。minors dni with nsfw!!! priv @virginkiller10
chibiapegang metaverse @Tybie2K It's cool and I like the experiment with coo. I'm just not sure coo art can hold value as an nft. come join the community!
itsdoob @Eastside_JoV Was just saying I hate the new age gaming. How they feel like its ok to drop an incomplete game. GTA 5 started it, dropping the game and “Multiplayer will drop next year” now everyone feels its coo to do the same crap. Not cool bruh no bs
ChecoPansas Kansas City Ks @chapoaguirre5 Million dollaz worth of game, if you like crime podcast crime junkie and Morbid is coo, joe Rogan is an obvious one 😂 but he crap cool and there’s this one called I am not a monster that’s pretty good on Spotify The World is Yours
yggdrasilsaltar ??? Rick Kine and Coo are dream land 2 gooey is dream land 3 marx is super star dark meta knight is amazing mirror daroach is squeak squad adeleine is 64 magolor is RTDL taranza is triple deluxe susie is robobot mage sisters are star allies thats cool video games (i am lonely)
KatieOdie76 Middlebury, VT Have been really enjoying #GetBack. Now have to admit to the universe that I thought the lyrics to Into The Universe included "Kangaroo-oo Dave-uh". Whatever. Not ashamed. If John can be the Walrus coo-coo-cachoo, Kangaroo Dave is cool with me and nothing's gonna change my world. I like soup! She/Her
mrjasongrad New York, NY @ecrapa it’s spelled coup and pronounced coo, e.g. there was a coup to overthrow the centralized banking system not to be confused w coo as an alternative pronunciation for cool, e.g. it’s coo, dude, CeFi is lame anyway re-decentralizing the internet @joinmassive.
Spongeb41357179 @papyrus__bot I think ur coo and I’m cool Cool kid
myfaircordelia Forman's Basement Today a coworker let me know she found my Tiktok account while scrolling her FYP and in my mind i was like "haha cool... okay... so everyone knows youre a lesbian now. Cool cool coo OH GOD THE WITCHCRAFT" but all i said was, "haha... small world." she/they | disaster lesbian | nerd | cat & plant mom | mentally ill | burntout gifted kid | 24 years old | Canadian | don't be a bigot on my page
_asherrrr 703 @NotoriousTill im cool with people i used to fw. it’s called adulting and realizing that it didn’t work out that way but you were coo and I’ve set boundaries so we can be cool. it just consists of trust & from what I see, you have none. norfolk state uni.🔰• im good luv, God got me• listen to my podcast ! -
CPTWonderF United States @antidominionist @crazyleowilliam You aren’t “supposed” to want any. It’s coo if you do, and it’s cool if you don’t. Typos galore! Recovering from cancer. Sacramento, California Single Lvl 50






We will make you famous - for free - for seven days!